Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas wiadomość na adres: studiofoxart@gmail.com
Odpowiadamy najszybciej jak tylko się da! :)
Jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły naszych klientów - dlatego wszystkie produkty w naszym sklepie możemy modyfikować i projektować specjalnie pod Twoje potrzeby!
Poniżej najczęściej zadawane pytania:
- Nie znalazłam/znalazłem w sklepie plakatu z motywem którego szukam, czy jest możliwość zaprojektowania takiego wzoru dla mnie?
Jak najbardziej! Jeśli nie znalazłeś w naszej ofercie plakatu z wybranym motywem (np. szukasz plakatów z motywem konkretnych kwiatów, roślin lub z motywem jakiegoś miasta np. Nowego Yorku, z motywem morskich fal, lub motywem motoryzacyjnym, muzycznym - czy co tam jeszcze przyjdzie Ci na myśl! ) napisz do nas!
Z chęcią stworzymy plakat z dowolnym motywem dla Ciebie!
Wszystkie szczegóły ustalimy mailowo dlatego pisz na adres: studiofoxart@gmail.com
- Czy mogę zamówić plakat w innym rozmiarze niż te dostępne w sklepie?
Tak! Możesz zamówić dowolny wzór plakatu, który znajduje się w naszej ofercie w dowolnym wybranym przez siebie rozmiarze. Aby zamówić taki plakat przed złożeniem zamówienia napisz do nas wiadomość e-mail :)
- Czy mogę zmienić kolor plakatu na czarno - biały?
Tak! Jeśli spodobał Ci się jakiś wzór plakatu z naszej oferty jednak wolałbyś/abyś go w kolorze czarno - białym wystarczy, że złożysz zamówienie w uwagach dopisując "Zmiana na czarno - biały".
Możesz także przed złożeniem zamówienia napisać do nas e-mail :)
Zanim wyślemy plakat ze zmienionymi kolorami do druku napiszemy do Ciebie i wyślemy podgląd plakatu w kolorze czarno - białym żebyś mogła/mógł ocenić czy wszystko wygląda OK :)
- Czy jest możliwość wydrukowania wybranego plakatu z oferty sklepu lub swojego zdjęcia w formie obrazu na płótnie?
Tak! Jeśli chciałabyś/chciałbyś kupić którykolwiek wzór naszego plakatu lub swoje własne zdjęcie wydrukowane jako foto obraz na płótnie wystarczy złożyć zamówienie na taki foto obraz w naszym sklepie: FOTO OBRAZ Z TWOIM ZDJĘCIEM
Podczas składania zamówienia wybierz z listy rozmiar obrazu, zaznacz czy to ma być wersja w pionie czy w poziomie i wgraj swoje zdjęcie lub wyślij je do nas mailem :)
Foto obrazy drukujemy w formacie 30x40 cm, 40x50 cm i 50x70 cm - jeśli jednak potrzebujesz inny rozmiar skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia:)
- Czy mogę zamówić plakat z własnym zdjęciem?
Tak! jeśli chciałabyś\chciałbyś aby na plakacie znalazło się twoje własne zdjęcie możesz złożyć zamówienie na taki plakat w naszym sklepie: PLAKAT Z TWOIM ZDJĘCIEM
- Czy mogę zamówić plakat z własnym napisem?
Tak! Możemy stworzyć dla Ciebie Twój własny wymarzony projekt plakatu!
Jeśli chcesz zamówić taki plakat to po prostu napisz do nas wiadomość e-mail :) Napisz jaki cytat chciałabyś/chciałbyś umieścić na swoim plakacie, możesz opisać czy to miałby być plakat z prostym nowoczesnym napisem czy z bardziej z elegancką, odręcznie pisaną czcionką, delikatny i minimalistyczny, czy może kolorowy - lub zostaw to na naszej głowie!
Wystarczy,że prześlesz nam swój cytat, a my stworzymy jakieś propozycje i prześlemy Ci je do wyboru w wiadomości e-mail :)
Wszystkie szczegóły także ustalimy z Tobą w wiadomości e-mail :)
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: studiofoxart@gmail.com
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: studiofoxart@gmail.com
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (przelew on-line za pomocą Płatności Shoper, Przelewy 24 lub PayPal).
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie osobiście - w tym celu skontaktuj się z nami abyśmy mogli ustalić dogodny dla Ciebie czas na odbiór Twojego zamówienia (zamówienia można odebrać na Placu Ratuszowym w Bielsku-Białej) .Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przekazania go przez nas firmie przewozowej modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej drogą mailową: studiofoxart@gmail.com.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej drogą mailową: studiofoxart@gmail.com.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.